damlacgslr Merhaba kızlar bugün hastane çıkışımız geldi ben çok beğendim size de belki bir fikir olur 😍🙏 https://resimyukle.io/r/eCd1DGt9PY
Semy damlacgslr ay ne cici , güle güle sağlıkla giysin 💙 doğumdan sonra ilk kıyafet olarak mı giydireceksiniz? Aklım çok karışıyor benim. Kız kardeşim 10 lu isimli set yaptırdı , eşim fotoğraf makinesi getirecek. Ama ne zaman giydirsem bilemiyorum.
damlacgslr Semy ben bunu fotoğraf çekimi için yaptırdım. Bir tane de melek kanatlı yaptırmıştım yine çekim için. Ama doğumdan sonra nasip olursa organik bir takım aldım onu giydireceğim 😊 ameliyathane çıkışı daha rahat olur diye düşündüm açıkçası.💕
Semy damlacgslr evet bende o şekilde düşündüm. Ameliyat çıkışı bazı hastaneler bebeği yıkamıyor o şekilde ziyan etmek istemedim. Teşekkürler ♥️