Seda_krmnli42 Arkadaşlar artık 16 haftalık olduk ama hala mide bulantısı ve ağzımda tükürük birikmesi geçmedi prilama devam ediyorum. Allah aşkına ne zaman biter acaba hayattan soğudum 😢
teletabi Seda_krmnli42 20 haftalık olucaz birazdan hala geçmedi🤦🏼♂️Oğlumda 9 ay içtim sanırım bunda da içicem
yunusemreninannesiii Seda_krmnli42 benım de var ama cok yoğun değil eskisi gıbı önceden sureklı yatıyordum kusmaktan nefret ediyorum 😥🥲
Seda_krmnli42 poncikveannesii ya 5 yaşında oğlum var onda bu kadar değildim. Bu kız bide mide bulantısına ağzımda tükürük birikmesi acı su falan eklendi 😢
poncikveannesii Seda_krmnli42 Bana erkek dediler kızlar bulantı çok yapar diye biliyordum ama yanılttı🤦🏻♀️
Seda_krmnli42 poncikveannesii erkekde çok bulantı yapıyor ewet ama erken bitiyor bence. Bu kız benim daha devam
Deletedmom_289 Seda_krmnli42 18 haftalığım hala prilam devam almadığım gün yemek yiyemiyorum ama geceleri elma beni rahatlatıyor öyle dene belki faydası olur
Seda_krmnli42 Deletedmom_289 bende gece yatmadan 2 tane prilam içiyorum gün içinde 2 adette metpamit. Dun gece bi tane içtim bugün mahvoldum
Efa18 Bende 16 haftaligim yemek yiyemiyorum kokusu bana çok kötü geliyor evin kokusuda çok zorr ne zaman bitecek 😭
yunusemreninannesiii Seda_krmnli42 olsun o daha iyi kusmaktan kusmak berbat bir şey ben ilk zamanlar böğürüyodum ne kadar rahatmış ya keske hep öyle olsaymıs sonradan kustunca anladım 😂😂
Deletedmom_289 Seda_krmnli42 beni mahvediyor o meptamid ya aksine kusturuyor hiç içmiyorum onu prilam gece 2 tane gündüz çok kötü olursam bir tane atıyorum canım inşallah tez zamanda geçer bulantılarımız