Meralaksoy Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim TSH değerim 5.57 çıktı doktor çok yüksek bebeğin sakat olabilir dedi tedaviye başladı çok korkuyorum böyle bir problem yaşayan var mı ? Ve vdrl değeri yalancı pozitif çıkan oldu mu ? Lütfen acil yardımcı olun
Hilal-95 Meralaksoy hyr hiç bsy olmaz allahın izniyle ilacını düzenli kullan gayet haftan erken başlamısın her ay düzenli olrak kan verıp takıp ettir kuzum ilacı kullanmasan eğer sıkıntı ben 37 haftadayım en basından beri kullanıyorum dahılıyeye takıplıyım
lentil Meralaksoy ya o ne biçim saçma bir doktor allahım ya. İçini rahat tut sen. Ben 6 haftalıkken öğrendim 8di tsh. Aylık doktor kontrolüne gidip ilacını düzenli içersen normal seyrine düşer. Şuan 39.haftann içindeyim ben.
2505 Meralaksoy Allahın izniyle hiç birşey olmaz benimde tsh yüksekliğim var oğlumu ilaç kullanarak sağlıkla kucağuma aldım şimdide 5 haftalık hamileyim tekrar başladım
annelikyolculugu2875 Meralaksoy benmde öyleydi zihinsel engelli olabilir hemen tedavi olman lazm diyince benmde feleğim şaşmıştı. Endokronolojiye koşarak gittim ilaç basladm bir ayda 2.55e düştü sıkıntı olacak bıraey degl korkma canm
Meralaksoy lentil ya aslında doktorum iyi oda korktu endişelendi onun o endişesi beni daha çok endişelendirdi çok kötü oldum
fg123 Benim de aynı haftalarda 5 civarı çıkmıştı korkmanıza gerek yok ilacınızı düzenli kullanınca düşüyor endişe etmeyin
Hilal-95 Meralaksoy ah kuzum ne demek korkma allhın izniyle bsy olmaz allah büyüktür çook kişi var bu rahatsızlığı çıkan gebelıkde malesef 🙏🏻
hellonus Meralaksoy oncelıkle doktorunu degıstır bence dırek sakat olur ne demek ya benımde yuksek sadece duzenlı kullanman gerekıyor yemekten yarım saat once kullanmalısın her ay kontrol ettır ayarlanmıs mı dıye canını sıkma canım Allahın ıznıyle sag salım alırsın kucagına
fg123 Meralaksoy ilaca başladıysanız bu kadar endişe edecek bir durum yok lütfen stres yapmayın. Her ay kontrol ettirin duruma göre ilacın dozunu arttırıyorlar ama ben en başından beri en düşük dozu kullanıyorum
Meralaksoy Hilal-95 maalesef ya işte bebek konusu olunca insan hassas oluyor birde 1 buçuk yıl denedik biz 1 kimyasal gebelik birde düşüğüm var insan çok korkuyor çok teşekkür ederim ♥️
Hilal-95 Meralaksoy gerçektenmiii ya vallahı aynısını yaşadım biliyomusun 7 ay içinde kımyasal ve düşük yaşadım kuzum tsh çıktı bunda hemen ilaca basladık çok şükür allahıma 🙏🏻🙏🏻 elhamdulillah inşallah senınde güzel geçer🤲🏻🙏🏻🙏🏻
Serpil-Harun21 Meralaksoy doktor sakat olur demesi ne kadar yanlış benim dört haftalıklen 6.97çıkmıştı doktorum acilen bir dahiliye görün tedaviye başlanması gerekiyor dedi bende bebeğe zararı varmı dedim oda bana eğer gecikir tedavi olmadan elbete var aksatma dedi ethryox hapa başladım 34haftalık oldum hala kullanıyoruz doğuma kadar düzenli kontrol var şuan iki buçuğun altında kontrol altında hiçbişey olmaz korkma benimle gün çok ağlamıştım sabaha kadar