Ayglyalcin benim sagda agri vardi. Doktorum ultrasonda bakti ölçü. Büyüme varmış. Gebelikte normal. Aşırı buyume olmazsa. Zamanin az kalmis zaten kotu birsey olacagini sanmiyorum. Dogumdan sonra duzeliyormus çünkü. Hatta benim sagi ogrendigimdw solda yoktu ama simdi solda da basladi