Ceyduygu ayyy çok güzel yaaa Allah razı olsun bu sancılar sırasında eşimiz yanımızda olabiliyor mu ben Beykoz devlete gidiyorum burda da doğum hane bölümünde yenilik yapıyorlar ayın 7 sinde görücem İnşallah eşle giriş başlicakmış sancıyı evde çekip gitmek istiyorum aslında ama bu söylediğiniz içimi rahatlattı evdeki hesap çarşıya uymazsa diye 💖