Harikanisan bence bebekten olacak kadar ileri haftalarda degilsiniz. Ben dogum yapalı 1ay oldu eskisi kadar çok agrımıyor ama hapşurma öksürük anında çok agrıyor. Yaşamış biri olarak tavsiyem sıcak su torbası çok çok iyi geliyor. Sırtınızı sakın üşütmeyin. Ayrıca öksürügümüz varsa tedavisine bakın öksürdükçe agrı ilerliyor