ilkgebelik123-_ Sevlll canım ben adetime 5 gün kala erken gebelik testi yaptım çıkmadı adetten 1 gün önce normal kaset test yaptım aşırı silik hayalet çizgi vardı kan verdim çok düşük çıktı değer geç döllenme olabilir inşallah hamilesindir 🙏🙏🙏😍😍
kubracyln Sevlll altı gün kala yapmıştım bende erken gebelik testi negatif çıktı dört gün gecikme olunca yaptım kaset test kopkoyu çift çizgi çıktı canını sıkma canım bi kaç gün daha sabret günün geçince yap 😘
baby74 ilkgebelik123-_ beklenen ilkgebelik123-_ beklenen adetime 6 gün var dün gece negatif çıktı banada olur mu ki
ilkgebelik123-_ baby74 tabiki bence adet gününüzü bekleyin zor oluyor ben 5 gün önce yaptığım teste defalarca baktım ikinci çizgi var mı diye ama yoktu 1 gün önce yaptım aşırı silikti resmen yok gibiydi çizgi değer çok düşük çıktı 🤗
ilkgebelik123-_ minik4550 18 çıkmıştı 2 gün sonra 2kat artış olmustu hatta 1 ay öncesinde de kimyasal gebelik yaşamıştım
Sude1 Bende adetime 5 gün kala yapıp negatif görmüştüm adetim geçtikten 4 gün sonra falan da aşırı silik çıkmıştı sabah ilk idrarınızla yapmakta fayda var
yuksell07 Sevlll çok erken yapmışsın cnm belirti Co katıyordu kendini bu kadar strese sokarsan olmaz ki 🤔rabbim hayırlı vakitte hayırlı evlat nasip etsin 🤲🏻
Sedaanurr Sevlll ben adet günümde yaptım erken gebelik anca çıktı bekleyin bence varsa bile negatif cikiyo
Sevlll Adet gününe kadar bekleyeceğim allaha şükür oğlum var kardeşi olsun çok istiyorum oğlumdan sonra 2tane düşük yptim 1sene arayla pıhtılaşma çıktı rabbim hayirli zamanda versin inşallah cumlemize🤲🤲🤲