17 gundur 3 cm açılma ile hastanede yatiyorum enfeksiyonum vardı antibiyotik tedavisi yaptılar biraz geçti ve dünden beri sancı çekiyorum artık doğuşun istiyorum çok şükür sağlıklı bebek sezeryan olmak istiyorum ama devlet hastanesi bekletiyor ne yapayım nolur dua edin sezeryana alsınlar beni artık çok agri çekiyorum ama nstde 50 55 veya hiç çıkmıyor😏🥴