Merismeryem Kizlar 20+3 haftalgm doktor degstrmek istyrm acaba gidecegm doktor kabul edermi yoksa smdiye kadar gttm doktora mi devam et der smdiki doktoruma bisi sorulmuyo kendisi oturuyo ultrsn basna bize hic bisi gostermiyo soylemiyo bi tek kilo bakyo tansiyon da bakmiyo
Kkbra Merismeryem yani söyleyebilirsin memnun kalmadığını muayeneye geldim doktorundan memnun değildim sizi önerdiler dersin
Alparslan_busra34 Son yaptırdığın testleri götür diğer doktordan memnun kalmadığını ve niye bıraktığını da anlat o da yapmasın aynı şeyleri. Çok zaman geçmeden değiştirmeye bak ki sıkıntı yaşama sonrasında ☺️