buglemmm-11 Kızlar dün akşamdan beri kasığım ağrıyo bide Altan ara ara batma gibi bi ağrı oluyor 37+4 haftalık hamileyim doğum belirtisi değildir dimi
Bskaymazz1 buglemmm-11 37+2 yim gece ağrıdan uyuyamadım sabah da aynı şekilde ağrım vardı ve vajinaya da iğne batar gibi oluyordu şuan da biraz hafifledi çarşamba kontrolüm var bakalım 🤷🏼♀️
balpetegim_35 buglemmm-11 benimde 2 haftadır var doktora söyledim bebek aşağıya baskı yaptıkça ağrın artabilir normal dedi . Çatı kemiklerim çok ağrıyor. Vajinama bıçak sokuyorlar gibi ağrı giriyor aynı dediğiniz gibi.
buglemmm-11 Dfghjn Benim de iki haftadır var ama dün akşamdan beri geçmiyor acaba doktora gitmem gerekiyor mu
Dfghjn buglemmm-11 benim doktorum uzan dinlen takip et sancılarını geçmezse gel dedi canım yani gitmekte fayda var bence ben eşimi bekliyorum gelsin hemen gidecem