Gggll hic korkma canim 15 ay oluyo dogum yapali ama cok.memnun kaldim oda tek kisilik surekli hemsireler gelip gidiyor hasta bakicilar yine ayni sekilde sezeryan yanlisi degiller beni 4 gun normal dogum icin beklettiler mrsela 🙂 hic bi endisen olmasin canim