Ellyy Bugün kanama sonrası doktora gittim. Kese duruyor, bebeğin kalp atışını da gördük alttan muayene sonrası. Fakat progestreson takviyesi verdi doktor. Cumartesi tekrar kontrol olacağım. Deneyimleyen varsa bilgilendirirse çok sevinirim 🙏
Bhr075 Ellyy 7 haftalığız dün benimde kanamam oldu sabah gittim bebeğimin kalbi durmuş 🥺 rabbim sizinkini size bağışlasın insallah🙏
zynptnc Ellyy Kızımda 6 haftalıkken benimde kanamam oldu progestan iğne ve bol bol dinlenme ile düzelir inşallah ama benim 6.aya kadar da riskliydi progestan hap kullanmaya dev ettim inşallah sizin sağlıklı bir şekilde ilerler
Melike3535 Ellyy kanamanin rengi önemli benim 13 hafta kahverengi kanamam oldu progestan kullandm fitil olarak
kizannesi_1004 Ellyy 5+3 te kırmızı bir ped dolusu kanama ile acile gittim kese gorünüyor kalp atışı için zaten erken diyip progestan verdi doktorum 6+1de tekrar gittim kalp atışını duyduk kanama alanim vardı dinlen iş yapma dedi doktorum ara ara yine kırmızı ve kahverengi kanamalarım 13.hafta sonuna kadar devam etti ve sonra bıçak gibi kesiliverdi hamdolsun şuan öyle bir sıkıntım yok 30.haftadayım canım dinlen ilaçlarını ihmal etme 😊
zynptnc Bhr075 rabbim yerini doldursun inşallah bende 1 ay önce düşük yapmıştım bugün tekrar hamile olduğumu öğrendim rabbim size de nasip etsin sağlıklı sıhhatli bir şekilde
Bhr075 zynptnc Allah razı olsun canım size de geçmiş olsun ve bebişiniz hayırlı uğurlu olsun rabbim sağlıkla kucağınıza almaya nasip etsin insallah 🙏🙏 allahim bana da nasip eder insaallah hemen düşükten 1 ay sonra oluyor mu adınıza çok sevindim 🌹
Gizem_izmir 5.haftada bende de kanama oldu öyle böyle değil hemde baya bir kanamam oldu kaybettiğimi düşündüm gittim kese duruyor kalp atışları iyidi progestan verildi banada bide iğne oldum istirat ettim yapacak pek bişey yok çünkü düşecek olan Her türlü düşer 24 saat yatsak bile doktor öyle dedi hiç bişey yapamiyorlar engel olamıyorlar düşüğe sağlıklı bebek her türlü tutunucak zaten sağlıksızsa düşer üzmeyin kendinizi
Ellyy Gizem_izmir Kesinlikle öyle, Gizem_izmir Kaç gün sürdü kanama? Bu hormon hapını önlem amaçlı mı veriyorlar acaba? Çünkü anladığım kadarıyla doktorlar sebebini tam olarak bilemiyor.
Bademd Bhr075 bence rahmin kendini toplamasi icin dusukten en assagi iki ay uc ay sonra kaliniyor ben oyle biliyorum
Gizem_izmir Ellyy gün sürmedi kanama geldikten sonra kahverengi şekilde 1 hafta devam etti aslında hap bir ise yaramıyor vermiş olmak için veriyor doktorlar düsucekse hap ta bir.ise yaramaz
Ellyy Melike3535 Kanamam önce kırmızı geldi ve günlük pedimi kaplamıştı. Bugün damla halinde ve kahverengi.