DILOS06 Molfix tercih ettim bebek bezi olarak ama 1 numara yenidogan mı yoksa 2 numara mı almalıyım sizce
busra1997alpaslan2021 DILOS06 bizde pişik yaptı arkadaşım tavsiye üzerine baby me ebebekten aldık çok çok güzel 2 günde düzeldi birde kesinlikle ıslak mendil kullanma ebebekte pamuklar var ılık suya sıkıp siliyorum
Feyza-nur DILOS06 oğlum 3.450 dogru 1 numarayı 1 ay kullandım kilo alımı normaldi yani 1 numara çok küçük değil
Esrakly Bnde molfix aldım 1 numara aldım daha kullanmak nasip olmadı 17 gün sonra inşallah kullanıcam 😍 ama bence 1 iyi 1 paket alın stok yapmayın 1 numara iyidir 2 büyük olabilir sonra sürekli taşma yaşarsınız
DILOS06 Esrakly sikayetlerini okudum da kimisi pisik yaptı cok sızdırıyor vs demis aklm karısıyor arastrnca arastrmasam icim rahat etmiyor yine bir kararszlk yasıyorum 😅😅
Esrakly DILOS06 onun için stok yapılmaması gerek her bez her bebeğin tenine uygun olmuyo denemeden bilemeyiz pişik olup olmayacağını ☺️
DILOS06 Biryolcu sizde mi molfix kullanıyorsunuz pisik problemi ya da sızdırma problemi yasadınız mı ?
DILOS06 busra1997alpaslan2021 molfix izotonik sulu ıslak mendil yenidogan ondan kullanmayı düsünüyordum ama
Nurplt DILOS06 şampuan dalin tercih ettim onu da denicem bakalım pişik kremi henüz almadım e bebekten bakıyorum bi kaç çeşit var araştırmak lazım 💁🙈
Mihriaa295 DILOS06 ben 2 numara mini diye geçiyordu molfix in ondan aldım. Planlı değildi denk geldi aldım açıp baktım da gayet iyi yenidoğan için.