Kızlar 36+1 günlüğüm bugün karnımın ici sanki boşalmış gibi hissediyorum ve resmen bebisin makatıma falan baskı yaptığını hissettim. Çarşamba kontrolüm var bu zamana kadar her şey normaldi doğumu da normal bekliyoruz ama.. Bu durumu yaşadınız mi sizler de bebek hareketlerini hissediyorum ama tabi azaldı önceki zamanlara göre