Denizpekdal sana tavsiyem bebek odasina bir termometre al ve odanin sicakligina gore giydirirsin. Ozellikle yenidogan bebekler sicakligi regule edemiyorlar. Biz aman usumeain diye giydiriyoruz aslinda zavalli bebecik sicaga da dayanamiyor. Hele hele sicaga alisan bebek en ifak bir sogukta hastalaniyor.ben bir sleeping bag aldim. Uzerinde kac derecede kac tog kullanilacak bebek ne giyecek yaziyordu.genelde kisi tulim icine askili alttan citcitli bady giydirdim. Ya da uzun kollu altina pantolon. Sapka neredeyse hic takmadim evde. Corap 3 aydan sonra cok wz giydirdim ki ayaklarini ogrensin diye. Uzerine de bazen delikli battaniyesini bazen de sleepin bag kullandim