aaysecoo https://resimyukle.io/r/GD9VDd1mB5 Yumurtlama mı catlama mı hangı gunler degerlenmeliydi ya da devam mı🤦🏻♀️
mom130 aaysecoo yumurtlama olmuş ama daha çatlamamis gibi siz gene de deneyim yarın kesin çatlar artık
1melisa aaysecoo canım yumurtlama olmuş ama çatlaman olmamış eger eşinde sperm sıkıntısı yoksa hergün birlikte olabilirsiniz ta ki silik çizgi olana kadar
Kvser aaysecoo 16 da olmuş gibi diyorsunuz ama 17 de silikleşmiş 18 de geri koyulaşmış 😬 bence daha olmamış bende yaptım 3 ay iki çizgi kop koyu olup sonra t cizgisi git gide silinecek canım görünmeyecek o zaman catladıgını anlarsın
aaysecoo Kvser 1melisa Bu fotografa da bakabilir misiniz tekrar test yaptım ,dun yaptigim saatlerde bugun tekrar test yaptim https://resimyukle.io/r/McqQjhbKgv