Nevarebeka ben değil de arkadaşım kullanıyor canım gayet memnun. Sallanıyor, anne yanı oluyor, dönencesi var, kumaşı güzel daha ne olsun 😅 benim gidip görme şansım yoktu elele madreyle prego arasında kaldım. Madreye hışırdıyo gibi yorumlar okuyunca soğudum. Ondan prego aldım. Bu arada yoyko da çok güzel ama yanda aparat olmayınca vazgeçtim ben de