Bsrazynp11 Bfduam O yüzden sanirim ümidimi yetirdim bakalım artik hayirlisi sence test yapmaya devam etsemmo yoksa bu elimdekileri kaldırıp gelecek ayami degerlendirsem kuzum
Bfduam Bsrazynp11 bat günü yaparsın tekrar istersen. Canını sıkma, önümüzdeki aya inş yeni umutlar. Bende test yaptım negatif. Yumurtlamanın 8.günüydü, biraz erken yaptım sanırım.
Bsrazynp11 Bfduam Bende ayni şekilde canim benim sabredeyim diyorum bari geri kalan testleri de gelecek ay yine degerlendiririm bakalim artık herşeyin hayırlısı olsun yine haberlesiriz 🤲 bat zamani
Selma__ bigunanneolucak canım umutlandırmak istemem ama benim de öyle olmustu şuan hamileyim şükürler olsun 🥰
Selma__ bigunanneolucak 13.gün yumurtlama gördüm 3 gün boyunca kırmızıydı t ve C çizgisi üç gün sonra çatlama oldu yaklaşık on gün sonra da pozitiflik gördüm ovülasyonda meğer hamileymişim
DDeryaD bigunanneolucak Sizi üzmek istemem ama 1 ayda 2 kez yumurtlama olabiliyor diye biliyorum ama bikaç gün daha tekrarlarsa gebelik olabilir siz yine de bir hamilelik testi yapın derim
Zeyneptuba Bsrazynp11 bi kaş gün daha dene. Benimde silik çıkmıştı sonradan koyılaştı. Yumurtkamadna kaç gün geçti sizin
Zeyneptuba bigunanneolucak 12 13 olabilir canım ya tam kestiremiyorum günü ama tam tam koyulaşma adet günü