Babys_mom Zeyzeyy61 14.haftadan beri ayşegül öksüzoğluna gidiyorum. Çok memnunum. Bir de aylin hanımı çok öneriyorlar.
Ozgebalc Zeyzeyy61 süleyman hocaya gidiyorum 23 haftalığım şuan en başından beri onun takibindeyim ve riskli bi gebelik geçirdim
Mm2107 Keçiören medical parka gidiyorum çok memnunum Bülent yirci. Batıkent te gidip doktora ama keçiören kadar iyi değil bence