Merhaba, bu haftalarda bebek çok mu hareketli olur? 30+5’teyim. Dün ve bugün çok hareketli gerçekten. Eskiye göre Durmadan uzun süre hareket etmeye başladı. Bugün de tansiyonum biraz Yüksek çıktı. Tedirgin olmamı gerektiren bir durum var mı acaba? Bilgisi olanlar yazarsa sevinirim.