Bende de bir damar %100 çalışıyor diğer damar %70 çalışıyordu perinatoloji doktoru buna bağlı olarak çocuğun kilosunda gelişim geriliği olabilir ve tansiyonun çıkabilir dedi Allah’a şükür 37 2 olduk hiç biri çıkmadı inşallah sizde de birşey olmaz ama dikkat edim tansiyonunuza kilo fazla önemli değil de tansiyon çok önemli