Öğlen uzanırken bir sıcaklık hissettim hemen lavaboya gittim iç çamaşırımda azıcık bir su lekesi vardı. Çamaşırımı değiştirdim ve takip etmeye başladım damla damla su geliyor. İdrar kaçırmadığımdan eminim ama su bu şekilde gelir mi bilemiyorum. 38+4teyim ama sancım da yok. Böyle olup doğum yapan var mı acaba?