2105_iyiki kadın doğumda bebek hemşiresi olarak çalıştım. Lütfen mama alın sütünüz gelmezse aç mı kalsın yavrucak.hem şekeri düşüyor hem çok huzursuz oluyor. Sütünüz geldikten sonra zaten sütünüzü verirsiniz. Sadece kaşık biberon veya şırıngayla mamayı verin. Meme reddi olmasın diye. Süt sağma pompasıyla sürekli sağın sütünüz gelsin diye. Belki sütünüz genel olarak az olacak. Mama vermeyecek misiniz ?