Papatyanne33 Ylzz00 benimde dünden beri az hareket edincede ağrı oluyor bazen bir yerde toplanıyor yeri daraldığı için mi acaba
Papatyanne33 Ylzz00 benimde çarşamba randevum var bakalım ne diyecek. Sizin son adet tarihiniz şubat mı hemen hemen aynıyız
muges44 Benim azalmadı aksine akşamları deşiyor karnımı hareketlilikten, tek şikâyetim acayip baskı var birde çoğu zaman toplanıyor bir yere sertleşiyor özellikle geceleri tuvalet için kalkıyorum hep rahatlıyorum öyle azda olsa