Merhaba arkadaşlar 6 haftalik hamileyim eşim bugün pozitif çıktı. Şimdilik bende birşey yok Temaslı olduğum için bende de çıkarsa neler yapmalıyım neler tuketlemiyim. Bebeğe birşey olmaz inşallah. Hamilelikte covid olan var mı sonrasında bir sıkıntı falan oldu mu?