31+1 günlük hamileyim bu zmana kadar kendimi hiç iyi hissetttiğim gün olmadı ilk aylar işkenceydi sonra hafifledi ama yinede hep bir halsizlik bulantı hallerin devam etti şimdi yine ilk aylarıma döndüm gibi sabahları gün içinde bulantılarım çoğaldı kalbim çok hızlı çarpiyor hiçbirşey yapasım yok halsizim neden böyleyim arkadaşlar aynı durumda olan varmı bu haftalarda artık dayanamaz oldum bu psikoloji mahvediyor insanı bebeğim olacak ona odaklanamıyorm bile kendimle uğraşmaktan😔