Sinemmmmm58 refakatçi bir kişi bayan alınıyor sancın varken girebiliyor refakatçin odalar tek kişilik pandemiden dolayı sancıda da odanda teksin doğum anında doğumhaneye alınıyorsun sonra yatakla hasta bakıcılar çıkarıyor kucağında bebeğinle bebekle seni ayırmıyolar hiçbir zaman refakatçiye bir yemek ücreti ödeniyor ilgileri doğumda çok güzelmiş yakınımdan edindiğim bilgiler hemşire de anlatmıştı işte covid olsanız bile doğumunuz yapılıyor elbiseli pijama takımı alıyorsunuz çok şey almayın falan filan dedi ama iyi bakıyorlar