kuzeyinannesi2 Eşim Mustafa koymak istiyor ama bende yanına bir isim daha bulmak istiyorum ama bulamıyorum. Önerisi olan var mı?
biaslanannesi1 kuzeyinannesi2 benim eşimde minnet rica üzerine babasının ismi mustafayi istedi bende yanına kemal ismini ekleyelim o zaman ddim inşallah adının sahibine yakışır bir birey olur Mustafa kemal im