Mmerviko Busr21 ne güzel ❤️ Bunu duymak çok güzel suan karantinadayım ve cuma günü kontrolüm çok gergindim 🙏🏻
ArelinAnnesi01 Mmerviko Bebeklere hiç bişey olmuyor korkup üzülmeyin. Rabbim onları koruyor 😍 bende geçirdim malesef 😏
Busr21 Mmerviko hic korkmayin hatta benim aşı olmama bile gerek kalmadi ve hic olmak istemiyordum korkudan olucaktim hem hafifte geçirdim ser gordugumde hayir varmis