3cocukannesii Hanımlar 11+3 günlük hamileyim 1 saat önce tuvalete gittim açık renkli çok az miktarda leke geldi peçeteye 😢yarın sabah 8 40 randevu aldım doktorumdan ama yinede korkuyorum bişey olurmu sabaha kadar diye. Ağrım felan yok sadece Bi defa geldi leke. Varmı başına gelen?
Yaseminmms 3cocukannesii canım benim de o haftalarda kanamam oldu. Önce 1 2 hafta leke şeklindeydi. Daha sonra bir gün baya yoğun bi kanama yaşadım. Bebekte hiçbir sorun yoktu çok sukur.suan 22.haftadayiz ve gayet saglikliyiz.
Ceysii01 3cocukannesii progestan fitiliniz varsa kullanin önlem amaçlı yada içim rahat etsin sabaha kadar derseniz proluton depot igne reçetesiz alinabiliyo tanidiniz varsa vurdurabilirsiniz .
3cocukannesii Yaseminmms geçmiş olsun sağlıkla kucağınıza alın yavrunuzu, doktorunuz neden olduğunu söyledimi size sebepsiz mi olmuş
Yaseminmms 3cocukannesii aminn hepimiz sağlıkla kucağımiza alalım bebislerimzi inşallah. Direkt şundan sebep dememişti ama o dönem kabızlık sorunu yaşıyordum. Öksürme ikinma gibi durumlardan kaçınalım demişti. Bi de bol istirahat. Kendi ağırlığın dışında 1 kg dahi kaldırma demişti. Progestan fitil kullandım hala kullanıyorum çok sukur bayadır öyle bi sıkıntı yasamadim
3cocukannesii Ceysii01 Progestran yok maalesef düşük riski olmadığı için hiç almadık Dr da vermedi, ilk defa bugün oldu bu kanama, az önce Doktoruma yazdım sabahı beklemeden acile gideyim mi diye, acil Bi durum yok yazmış 🤷♀️
3cocukannesii Yaseminmms az önce Doktoruma yazdım, sabah size gelecem, yine de Bi acile gideyim mi dedim, acil Bi durum yok yazmış 🤷♀️bu haftalar da normal mi bu kanama anlamadım ki. İki oğlum var onlarda hiç olmadı böyle kanama