GizemCengiz Arkadaşlar 13 haftalık hamileyim göğsümden süt geliyor göğüs ucum hep sarı henüz çok erken değil mi böyle bir şey yaşayan var mı aranızda
deletedmom351 GizemCengiz Erken mi değil mi bilmiyorum benim 20. Haftalarda geldi ama normal olabilir böyle şeyler
Damladuaa GizemCengiz benim ilk hamileliğim 5 haftalıktı öğrendiğimde göğüs ucumdan sıvı akiyodu suan 37+1 haftalığım sırf süt geliyoo💕🐣💕
Dyg34 GizemCengiz doktoruna danış bi yinede msj falan at ögren ama uygulamada bebehim sekmesinde yazıyor gelebilir diye kanallar acılıyormus bende 14 aramızda az var oyle birsey okumustum ama doktr danıs için raht etsin
GizemCengiz Hhande sıkmıyorum rahat bi sütyen takıyorum hatta. Kötü bir şey diye duydum sanki korktum
Ecenurmt GizemCengiz sonuçta bir depodan gelmiyor o sütler sürekli tekrar tekrar üretiliyor. Herkesin lafına kulak asmayın moralinizi bozmayın❤️
Selenemesia Bende de aynı durum var 20. Haftadan beri.peki acaba iyiye işaret midir.çok sütümüzün olacağına filan? :)
elifffff GizemCengiz benim de gelmişti annem ve bir kaç arkadaşıma söyleyince kimseye söyleme nazar değer kaçar sütun demişlerdi kötü birşey değil yani 😊