-Arya- hayır kullanmıyorum. doktorumu aradım bir tavsiyede bile bulunmadı. kan sulandırıcıdır başka birşeydir suyun gelirse şöyle yaparız falan sıfır ilgi. kontrole de gelme karantina bitince görüşürüz dedi karantina bitince 40+2 haftalık olucam bi de. Allaha emanet d vitamini çinko kullanıp bol meyve yiyip su içiyorum