Alim Merhaba hamisler biz 38 haftalığız bugün kontrolumuz vardi ve oğlum 3.300 gr olmuş siz kaç haftaliksiniz bebeginizin kilosu kaç bakalım 🙏🙊💙
Smyy Alim bugün kontrolün vardı , 37+6yım 3600 kilosu, doktor iri bebek dedi, normal doğumdu ama bakalım sezeryan bile olabilir 😒
Elfdrnncm Alim bende 37+5 de gitmistim 3.140gr di. 38+5 de yani persembe gunu kontrole gidecegim bakalim kac kilo?🤗
Bayby Nazlikiz_ masallah haftasına göre kilosu fazla değilmi 😍 tospik bi bebiş olucak sanırım Allah hayırla almayı nasip etsn kucaklarımıza inş
ZeykemKaya Maşallah yaa biz zayıfız sanırım😣 34+4ken 2.550 cıktı. Sımdı 35+4 üz yarın gidicez bakalım. 3 kilo olda yeter bana saglıklıca gelsınler ınslalah
Mineszn ZeykemKaya canım öyle düşünme 36 haftada gittik 2500gr yemeğimi dikkat ettim karbonhidrat ağrlıklı beslendim muz süt yoğurt su düzenli tükettim 38+5 olduk 3300gr düzenli beslen kilo alır hem zayıf bebek sağlıksız bebek demek değil
jrarya ZeykemKaya hayır zayıf değil canım için rahat olsun bende geçen perş gittim 34+1 de 2650 bi hafta önde gidiyo dedi doktorum 3 kilonun altında doğmasın yeter kilo demek sağlık demek değil dedi rahatladım bende bakıyodum burda kilo kilo ama öle değil 🙆🏻♀️💜
Kubra_dmrr ZeykemKaya benim 35 haftalıkken 2632 idi bugün 37+2 yiz 2830 olmuş bana da çok az geliyor ama doktorum iyi sağlıklı diyor ne çok zayıf ne de çok iri olmasın o yeter diyor zaten doğduktan sonra çok çabuk kilo alıyorlar bir de sürekli hareket halinde oldukları için 300 400 gram oynayabiliyormus canım çok takılmamakta çalışıyorum ben de haftaya doğumum var sağlıkla gelsinler de gerisi önemli değil 😍
ZeykemKaya Mineszn ya doktorum cok iyi dıyor kafama takmıyorum o yuzden saglıklı olsunlarda 3 de olsa 2 de olsa cabuk toparlanıyorlar allahdan
Mirvee @ZeykemKaya gayet normal kılosu hatta ıyı bıle 32 haftalık bebek nası 3 kılo onu anlamadım ben 🤷🏻♀️ Imkansız gıbı bırsey. Bu yuzden kılo postlarını sevmıyorum ınsanlar gereksız yere şüpeye dusuyor.
ZeykemKaya jrarya ay sevındım sımdı boyle de karsılastıran bı ınsanda degılım hıc 34 de 3 kıloyu gorunce sasırdım yorum yapayım dedim