Senaaaakkkk Acill yardımm 🥺 ilk gebeliğim çok tecrübesizim. Şeffaf nişanım geldi. Sabah ağrım vardı regl ağrısı gibi ama daha sonra geçti. Doktorum da şu anda ağrım olmadığı için beklememi söyledi. Hiç sancım yok bu ne anlama geliyor? Ne yapmam gerekiyor?
superrmomy Senaaaakkkk benimde seffaf akıntım gelmişti normal akıntıdan baya farklıydı mukus tıkacı diyorlar ona. Doğumun yaklaştığını belli ediyor. Benim 1 hafta sonra doğumum oldu.
apopitotik Benim de şeffaf geldi tam 1 hafta oldu bugün kontrole gittik sancım falan çıkmadı bekliyoruz 🥲
gozde3592 gozde3592 pembe sümükümsü duydum nişanı ama şeffa ilk kez duyuyorm 36 dayım bende bilgilendirirseniz sevinirim benimde geleblr