Forumun azizliğine uğradı sanırım tekrar post açtım. Dış gebelik yüzünden sağ tüpüm alındı maalesef. 2 ay önce rahim filmi çektirdim. Bu ay sağdan yumurtladığımı düşündüğüm için ovulasyon yapmadım umutlanmadım hep öbür ayı düşünüyordum ama birden garip şeyler oldu göğüslerim her zaman adete yakın biraz ağrır şişer ama bu kez aynı önceki hamileliğim gibi özellikle ucu çok acıyor yatarken bile farklı bir ağrı. 2 gündür bacaklarım ayaklarım belim uyuşuyor gibi canım kesiliyor sanki, idrara bir anda sıkışıyorum normalde belirti aramam geçen aylar bunlar olmadı. Yarın sabah ultra erken test yapcam ama sabredemedim elimdeki ovulasyon testinden yaptım dün ve bugün. Dün silikti bugün baya koyulaştı sabredemiyorum beni yalnızca benim gibiler anlar🥲 (adete tahmini 5 gün var)