Handankzu Elsa01 bende aynıyım ekimde gelecekti ksım ayına girdik artık cuma gunu sunı ile başlıycak doğumum
ipeknazinannesi Elsa01 40+5 oldum hala doğurmadım hemde bu 2. Gebeliğim 😭 sancı açıklık hiç bişey yok
Acemianne09 Benimde 39+2 ama tık yok. Ne açılma ne sancı 😐 suyu azaldığı için yarın suni sanciyla doğuma gidiyorum dua edin 🙏