Kızlar cuma günü sezeryanım var fakat iki anestezi arasında kararszım spinal istiyorum fakat vurulan iğneden korkuyorum etrafta çok söylenti var Allah korusun sakat kalma durumu oluyormuş kımıldadığında sürekli bel ağrın oluyormuş bilgisi olan veya spinal olan varmı çevrenizde sizin düşünceleriniz neler?