Her türlü yardımıma koşan canım forum anneleri ve adayları 🥰 öncelikle hepinize merhaba. Az önce yoğun fazlaca sümüksü yapışkan bir koca parça peçeteme geldi. Ama içinde kan yoktu rengi şeffaf ve sarı karışımıydı. Kansız nişan akıntısı olur mu? Sizce bu nişansa doğumum ne zaman başlar 39+2 deyim. Sevgilerimle ☺️🧡