bebekkaradag herseyin hayirlisi de canim bol dua et benim ilk bebegim doğum pozisyonundayken acilmam 4 te durdu ve bebegi tehlikeye atmamak icin sezeryana aldilar yani pozisyonunda olsa bile sezeryan olabilirsin. Sen dua et gec normali de sezeryani da doğum ikiside bebegine kavusturuyo dert edilcek bisey yok