Sdtcnts 7 yıl önce 2.doğumumu Genesis’te yapmıştım o zaman bu kadar yoğun değildi ve çok memnun kalmıştım.Gecen sene bir hamilelik yaşadım,onda yine Genesis’i tercih ettim ama o kadar kalabaliktı ki ben muayenedeyken başka hasta ile ilgileniyordu dr.Gerekli muayenemin yapılmadığını bebeğimi kaybedince anladım.Bir de sacma sapan teselli edip yolladılar.Bu hamileliğimde bu yüzden memorial’ı tercih ettim.Yunus hocadan memnunum.Parasını biraz daha fazla vermeye razıyım