Kızlar 32 haftalığım . Bugün grip oldum ara ara öksürüyorum. Biraz da ev işi yaptım . Vajinada batma gibi değil de tarif edebilir miyim bilmiyorum acı gibi yani sanki acıyor gibi , regl ağrısı gibi de değil onu da ekliyim . Bu şekilde ağrı neden olur acaba ? Bebeğimde hareket var onda da sorun yok ama ne olduğunu bilenleriniz varsa cevaplarsanız mutlu olurum.💕