Hakikaten Allah muhafaza ya , bu şeker illeti zaten , benimde kafamı karıştırıyor şu sıralar acaba var mı yok mu diye , bugün tahlil verdim inşallah sıkıntı çıkmaz , nefis bu hamilelikte hiç durmuyor, mecbur kalınca elbet dikkat edilir ama inşallah öyle bir seeye gerek kalmaz