Corekotu Kızlar gebelik şekerim çıktı evde ölcüm yapmam gerekiyor doktora sormayı unuttum tokluk ölçümünü yemek yedikten ne kadar süre sonra yapıyorsunuz
ezojuk Corekotu benimde cıkmıstı sabah ögle aksam ögünlerinde agzına attigin ilk lokmadan sonraki 1 satte ölcüyorsun mesela kawalti 9 da yapmaya basladın 10 da ölcüyorsun gibi bana öyle demisti
momeda Canım ben bilmiyorum ama sorum olcaktı bi belirtisi oldumu bende bu hafta yaptırcam şeker yükleme testi