Nebiyeee 39 haftalik oldum 4 haftalikken kullanmaya basladim halen devam ediyorum hep kendim vurdum 6 aya kadar göbekten sonra da kol ve bacaktan vurmaya basladim en cok morarma bacagimda oldu malesef onlemenin bi yolu yok hayirli doğumlar diliyorum🌼 Elsaa
Zuzuu Elsaa ben günde iki kez yapıyorum..önce göbekten yapıyordum göbek gerilmeye başlayınca 26.haftalarda falan bacaktan yapmaya başladım aynı yere yapmamaya çalışın birde ben eczaneden kara üzüm çekirdeği yağı almıştım bitkiseldi morlukluklarıma bire bir iyi geldi onu tavsiye ederim size..
Kubraislekyay Elsaa ben kullanıyorum canın karnımı iki parmağımla tutup iğneyi yavaşça geçiyorum ve çok ağır bi şekilde iğneyi sıkıyorum daha az acıyor ve bende hiç morarma olmadı birde ben hep sağ sol şeklinde vuruyorum dün sağa vurdum bugün sola
Elsaa serapinci ben 9+6 haftalik hamileyim canım, igneyi 4 gündür kendim yapıyorum ve moralmalar oluyor, sendede öylemi acaba?
Merve_nurkacar Elsaa Kızlar morarma olmaması icin iğneyi cok yavaş yapın o zaman hic morarma olmuyor 🙏🏻
serapinci Elsaa oluyordu ama alıştın şimdi bak iğneyi yaptığın zaman etini iki elinle kavradıktan sonra iğneyi yavaşça sok derine ilacı yavaş yavaş enjekte et iki üç saniye bekle ve iğneyi yavaşça çek biranda çekme ve üzerine bastırma sakın bide böyle dene hiç acele etme sakin bir şekilde yap
Babies16 Elsaa derinizi iyice kavrayip yukari dogru sıkıştrip cekin.o sekilde uygulayin.hem acimaz.hem morarma olmaz
Elsaa Candan gobegim çok morardi , birde korkularim var ((( igneyi kendim yaptigimda bebege bişey olur diye korkuyorum(((
Elsaa serapinci anladım canım dedigin gibi yaparım, bu arada igneyi yapinca dogru yanliş vurulmasi varmi? Morarma kötümü((((
Buseniz Canım ben 27 haftalık hamileyim önce karnımdan vurdum sonra bacağım kolum vuruyorum iğneyi vururken birden yitme ilacı yavaş yavaş vur iğneyi hem daha az yakar hemde daha az morarır
serapinci Elsaa yok yok korkma benimde arada morarıyor kanıyordu azaldı baya yavaş yavaş sakince yaparsa yapsın düzelir inşallah canım
Babies16 Elsaa evet ben zaten ebeyim oroblem yasamiyrm.ustelik 31. Haftaya gekdik ve ben gobegimin saginda solunda 4 cm den sonrasina hep ayni noktaya haftalardir vurdum.1 veya 2 kez belki biraz morarir gibi oldu onun disinda hic bi problem yasamadm hep ayni yere yapmama ramen.puf noktasi deriyi kavrayip yukari dogru skistrmak ve yavasca uygulamam
Elsaa Babies16 anladım canım söyledigin gibi yaparim, gobeyim mos mor oldu, bu iğneyi yapıyoruz hemen etkisini gosteriyormu acaba? yanliş dogru yapılsada kan pihitlaşmasini onler dimi? Bu kadar soru içinde özür dilerim) ilk hamileligimde
Babies16 Elsaa evet o ignelerin ucu kisa.bebege falan ulasmaz.amacimiz deri altina vermek.onuda yapiyrz zaten ve etkisini gosteriyor merak etmeyin
gizemdmrak Nebiyeee iğneyi ne zaman bırakıcaksınız ? Bana 37. Haftada bırakıcağımı söylemişti doktorum