Kızlar selam, 35 haftalıgım su an ayın 13.ünde alttan kontrolüm olacak ve agda yapıyordum önceden ama gebe kaldıktan sonra hep jilete vurdum maalesef üşengeclikten şimdide yetişemiyorum jiletle dogal tüy dökücü kremleri kullanabiliyor muyuz kullanan var mı acaba