Nurklc38 Zor yönleri elbette var ama buna zaten hazırsan üstesinden gelirsin. 🌸 Mesela uykusuz kalıyorsun evet ama bi gözünün içine bakıp gülüyor, her şeyi unutuyorsun. Dünyanın en mükemmel duygusu en.. Ben ilk günler biraz zorlanmıştım, Arın ağladıkça ben ağlamıştım ama şimdi dönüp bakınca gülümseyerek hatırlıyorum 🤭 En önemlisi şu ama ne olursa olsun hep sakin olmaya çalış. Sen ne kadar stres olursa bebeğin de hissediyor, zorlaşıyor her şey. Ne kadar sakinsen o da o kadar sakin oluyor. Ve hepsi gelip geçiyor, anın tadını çıkarmayı unutma çok çabuk büyüyor 🤭