pnr1234 Arkadaşlar 19 haftalık gebeyim, ciddi idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum. Karnımda sancı var idrarla kırmızı lekelenme oldu ardından kahverengiye döndü. Şimdi pembemsi bu idrar yolu enfeksiyonundan mı kaynaklı mıdır acaba? Bilen var mı??
Ela532 pnr1234 olabilir canım hemen doktoruna danis. Benimde enfeksiyonum çok fazla temiz tuttuğum dikkat ettiğim halde hiç geçmiyor ilaçta kullandım banada çok ağrı yapıyor maalesef.
pnr1234 Enfeksiyondan dedi ama stres oldum. Bebeğe bir zararı olur mu acaba? Daha önce benim gibi yaşayan var mı acaba?