Mrsburunc 33 haftalik hamileyim bugun sigilim oldugumu ve dr normal dogum yapamayacagimi soyledi :( tabiki oncelik bebegimin sagligi ama basindan gecen var mi.?
Gulo8984 Mrsburunc iki tanıdıgımda da siğil vardı mecbur sezeryan oldular bebege bulaşabilirmiş riskliymiş normal doğum. Sezeryan sırasında doktor siğilleride temizlemişti alttan muayene oldunuz mu ordan bulaşmış olabilir
belizdoruk Mrsburunc benim 5 haftalij ken çıkmıştı şu an yok oldu ama doktorum dna ya isleyebilecegini aktif siğil var mı yok mu bilinmedigi için riske atmak istemiyorum kesin kararın sezeryan
Mrsburunc Daha onc3 dus alirken farketmistim sivilce sandim ama bugun hafif leke seklinde kan gelince muayne oldum alttan siğil dedi kesinlikle sezeryan dedi ilerleme ihtimali insallah yoktur
Ncznbaby Bende de siğil var canım , 5 farklı şehirde farklı farklı doktorlara sordum hepsi de çok başarılı doktorlardı, hepsinin de söylediği tek şey bebeğini riske atma sonrası çok daha tehlikeli kesinlikle sezeryan dediler şuan 38. Haftamdayım 12 gün sonra sezeryan olacağım.yeter ki bebeklerimiz sağlıklı olsun canım hayırlı olan böyleymiş demek ki