AysenurPervan İnternet başvurunuzu şimdi yaparsanız sizi muhtemelen son 2 eğitime dahil ederler, bende de öyle olmuştu çünkü. Zaten 3 etaptan oluşuyor. Bittikten sonra isterseniz bir daha dahil olabiliyorsunuz. Mutlaka katılın benim çoğu soruma cevap olmuştu 🥰
Caglaluna AysenurPervan aaa bu benim için daha iyi zaten 28. Haftadayım son 2 eğitim sonra da Allahın izniyle doğum hazırlıkları 😂
AysenurPervan Caglaluna Ben de o civarlarda katılmıştım son 2 eğitime, şimdi tekrar yeni grup başlayınca doğum öncesi tekrar bi dinliyim dedim 😂
Busra-61 Buse62 çok iyi çok teşekkür ederim eğitimler 3 hafta sürüyor sanırım dimi bir de her gün mü kaç saat günde
Buse62 Busra-61 yok her gün degil onlar programı atıyorlar 4 kasımda yaptık ilk dersi 3-4 saate yakın sürdü her branştan kişi baglanıyor en sonda doktor bilgilendirme yaptı 16 kasımda var galiba bidaha bizim ondan sonra 2 ders daha var galiba
Busra-61 Buse62 anladım canım çok teşekkür ederim bu siteye ne yazıp gireceğiz direk çıkıyor mu numune gebe okulu yazınca
Totomoto Busra-61 bende cok gitmek istiyorum ona ama tahliller sıkıntı Bidaha devlete gidecemde tahlil yapacamda göstercem ona Zorlanmıyomusun böyle
Busra-61 Totomoto hayır sağlık ocağı evime çok yakın tahlilleri orda yaptırıyorum sadece bir kez ikili tarama için hastanede yaptırdım o kadar 25 haftalığım bu sürede bir kez hastaneye gittim düşünün yAni ☺️ Sonuçlar ne zmaan çıkarsa whtsptan atıyorum yada gitmeden önce yaptırıyorum e nabıza düşüyor ordan gösteriyorum zorlamıyor yAni aksine hastane ortamı daha zor