ikizlerrr Doğum belirtisi yazan olmuş, endişe etme. Her ishal Doğum belirtisi değil. Öyle olsa 80 kere doğurmuştum..
yani normal karşılanacak birşey. Kasıklarda değil krındaysa evet ishal yüzündendir muhtemelen. Bol su içmeyi ihmal etme sıvı kaybetme kendine iyi bak 😘